About this event
Jaaa, eindelijk een plek waar je 'jouw' mensen tegenkomt. De dwarsdenkers en dwarsdoeners. Ondernemen is echt een andere lifestyle dan de reguliere 40-urige werkweek en meedoen aan de ratrace (die niemand wint...).
Geen saai netwerkevent dus met dresscode 'business casual' (brrr). Nope. Niet mijn vibe. Dus we doen het anders! Dit event is een toffe plek waar je andere zzp'ers ontmoet die ook lekker eigenwijs zijn en waar je heerlijk jezelf mag zijn ✌🏻
Inmiddels heb ik al 16 jaar ervaring in het organiseren van toffe dingen waar zzp'ers bij elkaar komen. Coworkdagen, lunches, ontbijten, diners, workshops, kleine en grote festivals (tot 300 deelnemers met meer dan 60 workshops zelfs tijdens mijn eerste grote festival). In steden als Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Bosch, Eindhoven en zelfs New York. Maar ook gewoon in ons eigen Maastricht, Sittard, Heerlen en zelfs Urmond 😄🤘🏻 Events waar mensen jaren later nog steeds over praten, vanwege de vibe en de mensen. Events waar mensen nieuwe (beste) vrienden, hun business buddies of zelfs business partners hebben ontmoet (true story!).
Waarom een festival? Omdat het leven echt te kort is om alleen maar serieus te doen. We mogen meer spelen. Leuke dingen doen. Genieten. Plezier hebben met elkaar. Elkaar ontmoeten en 'business talk' doen in a FUN way.
PROGRAMMA
Wat gaan we doen? Iets dat ik ooit een keer heb mogen ervaren tijdens een event in New York AND I LOVED IT. Dit festival wordt unconference-style. Oftewel: ik hang een lege planning op aan het begin van het event en als deelnemer geef je zelf aan wanneer jij een mini-workshop wil geven over jouw vakgebied of delen vanuit jouw ervaring als zzp'er. Dat is vervolgens ons programma.
Elke sessie duurt max 30 minuten. Je kan dus iets voorbereiden, maar dat hoeft niet. En: geen garanties. Dit is go with the flow, improviseren, spelen en experimenteren. Geen gedoe dus ook met inschrijvingen. Gewoon: hoe kun je het beste aansluiten bij wat de groep nodig heeft? En als deelnemer: waar heb je op dat moment zin in? Heerlijke eenvoud dus.
We starten sowieso eerst met een gezamenlijke opening waarin iedereen kort deelt welke thema's leven in zijn/haar bedrijf. Als groep kunnen we daar dan op inspelen. Volledig maatwerk dus. Enne, een 1:1 sessie geven/ontvangen is ook mogelijk.
SAMEN
Ik geloof dat community het beste medicijn is. Omdat het gezond is. Omdat het co-regulerend is voor ons zenuwstelsel. Omdat het een van onze meest basic menselijke behoeften is. Omdat we moe zijn van het alleen doen. Omdat we klaar zijn met Miss Hyper Independent uithangen. Omdat we het niet alleen kunnen. Niet alleen willen. Niet alleen zouden moeten hoeven doen. Omdat we sociale wezens zijn. We hebben elkaar nodig. Ook - of JUIST - in het ondernemen.
PRAKTISCH
Er is een grote tuin, dus bij goed weer kunnen we ook lekker buiten zitten en werken. Eventueel zelfs met een kampvuur (yay!).
Er is plek voor max 25 deelnemers. Mannen, vrouwen en alles ertussenin zijn welkom!
Laagdrempelig. Tickets zijn €10. Puur om de kosten te dekken.
EETFESTIJN
En dan: lunch. Ik bestel geen catering. I love potlucks. Oftewel: we nemen allemaal heerlijke hapjes/snacks mee om te delen met elkaar. EETFESTIJN! 🤘🏻 Qua drinken hebben we lekkere thee en natuurlijk water aanwezig.
OFFLINE EVENT
En onze focus ligt op daadwerkelijk elkaar live ontmoeten. Onze telefoons blijven zoveel mogelijk in de tas. We maken geen foto’s (nee, ook ik niet), geen socials. We hoeven dus niet bezig te zijn met de buitenwereld. Geen afleiding, geen performance, geen pottenkijkers, geen gedoe achteraf dat je jezelf terugziet op foto’s waar je niet blij van wordt. We zijn gewoon heerlijk aanwezig in het moment met elkaar.
Reviews van mijn andere events:
“WAT WAS HET TOF!!!!"
— Saskia Vandenbroeck
"Onderuit op de bank, nagenieten van een succesvol VA festival. Het geven van workshops is altijd een feestje en helemaal als alles zo in de puntjes georganiseerd is door Patty Golsteijn en haar Regelhelden. You did it again! #vafestival"
— Daphne Lie
"Wauw! Wat was het vrijdag weer een gaaf Virtual Assistant Festival. Super georganiseerd door Patty Golsteijn. Heerlijke vibe! Superleuk om bekende online connecties nu eindelijk live te ontmoeten. De dag vloog weer veel te snel voorbij. Nu al zin in de volgende editie!"
— Peggy Peerboom
"Dankjewel weer voor de geweldige, unieke middag, de inzichten, de positieve energie en natuurlijk mijn complimenten hoe je de organisatie voor elkaar gebokst hebt."
— Lindsay de Beijer
"Wil je nog even kort laten weten dat ik enorm heb genoten vrijdag! Veel opgestoken, en veel plezier gehad! Wil volgend jaar niet missen!"
— Annemieke Jense
😁 VOEL JE 'M?
Je bent welkom ❤️ En neem zoveel mogelijk andere leukerds mee!
VRAGEN?
App me: 0615525472
TICKET GEKOCHT EN KUN JE ER TOCH NIET BIJ ZIJN?
Je krijgt geen geld terug. Je kunt wel iemand anders in jouw plaats laten gaan. Stuur me in dat geval een mail of appje met haar naam.